Obrót paszami
Podmiot zobowiązany jest złożyć wniosek do Powiatowego Lekarza Weterynarii na terenie którego prowadzona jest działalność w terminie co najmniej 30 dni przed rozpoczęciem planowanej działalności.
Wniosek powinien zawierać:
- Imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i adres albo nazwę siedzibę i adres wnioskodawcy;
- Określenie:
- rodzaju i zakresu działalności, która ma być wykonywana,
- lokalizacji zakładu, w którym ma być wykonywana działalność.
- Do wniosku dołącza się:
- aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo,
- zaświadczenie o wpisie z Krajowego Rejestru Sądowego albo,
- kopię zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego WE udzielonego przez inne państwo członkowskie Unii Europejskiej – w przypadku gdy wnioskodawca będący cudzoziemcem, w rozumieniu przepisów o cudzoziemcach, zamierza wykonywać działalność gospodarczą na podstawie przepisów obowiązujących w tym zakresie w Rzeczypospolitej Polskiej, albo,
- kopię zaświadczenia o numerze identyfikacyjnym nadanym na podstawie przepisów o krajowym systemie ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności,
- zaświadczenie o nadaniu wnioskodawcy numeru identyfikacji podatkowej (NIP) lub numeru identyfikacyjnego w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej (REGON); jeżeli wnioskodawca nie posiada obywatelstwa polskiego, we wniosku podaje się numer identyfikacji podatkowej nadany w kraju pochodzenia wnioskodawcy.
Po otrzymaniu wniosku Powiatowy Lekarz Weterynarii przeprowadza kontrolę miejsca prowadzonej działalności.